Halkbank Esnaf Kredisi Faizlerini Tek Haneye Düşürdü

Halkbank, bir ilki gerçekleştirerek Esnaf Kredilerinde faiz oranını “Tek Hane”ye düşürdü.

Halkbank tarafından yaplan açıklamaya göre Esnaf ve Sanatkarlar Kredi Kefalet Kooperatifleri aracılığı ile sadece Halkbank tarafından kullandırılacak olan krediden tüm esnaf ve sanatkarlar faydalanabilecek. Bu kapsamda Ticari Krediler ve KOBİ Kredileri‘nin faiz oranları 1 Mayıs’tan itibaren aylık yüzde 9 olarak uygulanacak.

Konu ile ilgili yaptığı basın açıklamasında Halkbank Genel Müdürü Hüseyin Aydın; Halkbank’ın 71 yıllık bankacılık misyonu ile Esnaf ve Sanatkarlar Kredi Kefalet Kooperatifleriyle işbirliği içerisinde Esnafa gerekli finansal kaynağı çok düşük faiz oranı ile sağlamaya devam edeceklerini bildirdi.

12 Yorum

  1. ben esnafım sicilim var diye bize kredi vermek isdemiyorlar sanki devleti bankanısı dolandırdık biz kredi vermek icin büyük şirketleri ararlar bize gelince sizin takip var olmaz derler biz kücük esanflar borcumuzu öderiz ama büyük şirketler ödemez

  2. cok haklısınız arkadaslar bızım turkıyenın duzenı bozuk basta devletımız olmak uzere hepsı aynı zengıne her zaman kredı var bız kucuk esnafa gelınce ya sıcıl var derler yada bır bahane bulurlar

  3. arkadaşım bana esnaf para vermiyo diye üzülmeyin elini veren kolunu alamıyo onlardan bi kredi cektik gününü gecirdik böyle bi faiz tefecide olmaz öde öde bitmiyo icraya veriyolar ödenen paraya hiç bakmadan hiç ödenmemiş gibi cekilen bütün paranın üzerinden faiz hesaplıyorlar yani bir taksidinde kalsa önemli değil kaç lira cektiysen faiz o paradan işlem görüyor allaha dua edinde size vermemişler

  4. 2 BANKANIN KREDI KARTLARINI KULLANIYOM HIÇ Bİ SORUNUM OLMADI HALDE BİRBUCUK AY GIT GEL BANKAYA ENINDE DEDI SENIN KREDIN OLMADI OLCAK İŞMİ BU ARKADAŞLAR SİZ KARAR VERİN BUNLAR YALAN DOLAN İŞLER BENCE 10 SENELİK ESNAFIM BUNLAR Bİ DUZEN DEVLET BANKA ELELE VERMIŞ ESNAFI KANDIRIYORLAR

  5. valla esnaf perişan krediylede olacak bi iş değil.. ama illaki ayakta kalmak için çekmek zorundayız su esnaf paketi çıktıda inşallah yine yokuşa sürmezler…

  6. ben ardahanın hanak ilcesinde esnafım . halk bankasından esnaf kredisi istedim ama vermiyorlar
    kredi borcum yok kredi kartım yok burdaki çok esnaftanda sormalarını araştırmalarını istedim ama gine vermiyolar. buralarda müdürler herşeyi ellerine almışlar. istediklerine veriyor istemediklerine vermiyorlar sacma bişey prosödür uygulanmıyor vede bizler madur ediliyoruz.

  7. bende esnafım erkek kuaför dükkanım var bütün herşeye kayıtlıyım aklınıza ne gelirse ama gel gelellim bir ev almak istiyorum basit usulum diye banka para vermıyor oysa esnafın borcu borçtur nereye kaçıcak ama nerde çakal çukal var onlara kredi veriliyor inşallah devlet bunada bir el atar ama nerde zengin işi götürüyor esnafın halınden anlayan yokbendevi palan döken anca yorum yapsın içrata gelince bişey yok allah bildigi gibi yapsan nediyelim şu fani dünyada coluk cocumuza bişey yapmadan ölüp gitcez işte gerdekilerde ceplerini doldursun bakalım bu dünyanın öbür yanıda var hiç merak etmeyin

  8. selamın aleyküm ben harfiyat kurmak istiyorum fakat param yok siz bana kıredi verirseniz kepçe alacam ben eger kıredi alabiliyosam başta dükkanımı açacam ban 1 bilgi verin

  9. ben iş yerimi açtım arkadaşlar bi yere borç olsun diye bankadan çekelim dedik ama malesef esnaf kredisi şöyle böyle bi sürü haber var ama biz gidince vermiyorlar küçük esnaf ne yapabilirki en azından bankadan çekip döndürelim işimizi diyoruzama bi sürü sorun madem insanlara yardım etmiyeceksiniz neden bu şekilde reklamlar yapıyorsunuz biz bi şirket kurmuyoruz ki kendimize iş yeri açıyuruz türkiyenin şartları malum çalışmak zorundasın neden borçlu olana bi şans tanımıyorlar

  10. cevdetizmirden esnafım 3 her yıl yıldır10000nakit vergi ödedim 5000 kıredi çekemiyorum bu nasıl esnaflık anlıyamıyorum

Bir Yorum Bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir